تحولات لبنان و فلسطین

۲۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۵
کد خبر: 1013610

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: برای دیدار با استقلال آمادگی لازم را داریم و فقط باید شروع خوبی داشته باشیم تا بتوانیم نتیجه قابل قبول را کسب کنیم.

الهامی: آماده مصاف با استقلال هستیم

ساکت الهامی امروز پنجشنبه در نشست خبری پیش از مسابقه نساجی مازندران و استقلال تهران از سری مسابقات هفته پنجم لیگ برتر فوتبال کشور اظهار کرد: فردا با یک تیم قابل احترام که همیشه خطرناک ظاهر شده و الان که در بهترین وضعیت خودش قرار دارد بازی داریم.

وی افزود: استقلال چهار روز پیش توانست تیم خوب قطری را با سه گل شکست دهد و بسیار باانگیزه است. اما با تمام احترامی که برای استقلال قائلیم، ما هم نساجی هستیم. هیچ هراسی از هیچ تیمی نداریم و آماده مسابقه فردا با استقلال هستیم.

سرمربی نساجی خاطرنشان کرد: برای آمادگی در مسابقه فردا زحمت زیادی کشیدیم، فردا بچه‌ها باید با تمرکز خیلی خوب و انگیزه مضاعف نسبت به بازی‌های قبل به مصاف حریف بروند تا نتیجه دلخواه‌مان را کسب کنیم.

الهامی درباره دیدار هفته بیست‌وهشتم فصل گذشته نساجی و استقلال در قائمشهر که با تساوی بدون گل به جا ماندن استقلال از کسب عنوان قهرمانی منجر شد، تصریح کرد: فوتبال نه تنها حافظه خوبی ندارد، بلکه آلزایمر هم دارد. مسابقه فردا با بازی‌های قبل ما با استقلال متفاوت است.

وی افزود: اینکه در فصل گذشته چه اتفاقی افتاده ارتباطی به دیدار فردای ما با استقلال ندارد، نه ما نساجی فصل قبل هستیم و نه استقلال، این تیم در بهترین حالت خودش قرار دارد. در ضمن، این که ما قهرمانی را از استقلال گرفتیم قبول ندارم بلکه ما با امتیازی که از استقلال گرفتیم در لیگ برتر ماندیم.

بازیکنان جدید با کارشناسی کامل جذب شدند

سرمربی نساجی درباره احتمال استفاده از بازیکنان تازه جذب شده نساجی در مقابل استقلال نیز گفت: با توجه به این‌که این بازیکنان تازه به ما ملحق شدند هنوز تصمیم قطعی برای حضورشان در مسابقه فردا گرفته نشد تا جایی که بشود و مقدور باشد سعی می‌کنیم از خریدهای جدیدمان استفاده کنیم.

الهامی با اشاره به اینکه خریدهای ما بازیکنان اثرگذاری هستند اظهار کرد: به ویژه ۲ بازیکنی که پیشینه حضور و بازی در فوتبال ایران را دارند شامل الکساندر مرکل و محمد عیسی هم در ادامه راه همراه این بچه‌ها می‌توانند به تیم کمک کنند، البته پیش از این هم بازیکنان قابلی داشتیم و جوانان خوبی داریم که فردا می‌توانند اثرگذار باشند.

وی در پاسخ به پرسشی درباره وضعیت جسمی یامگا و این‌که سرمربیان استقلال و آلومینیوم اراک با حضور او در این تیم‌ها موافقت نکردند، خاطرنشان کرد: من در مورد اینکه دیگران چه نظری درباره وضعیت یامگا دارند نمی‌توانم صحبت کنم اما اگر یامگا شرایط بازی را داشت و وارد زمین شد، بعد از بازی او می‌توانیم با هم در مورد عملکردش صحبت کنیم.

سرمربی نساجی افزود: این بازیکنان با همه شرایطی که دارند پس از انجام کار کارشناسی جذب شدند البته کمی دیر به ما اضافه شدند و کاش زودتر جذب می‌شدند اما می‌توانند اثرگذار باشند.

وی تصریح کرد: به هر حال کشور ما محدودیت‌هایی دارد، سه بازیکن تا فرودگاه هم آمدند، اما بلیت‌های ۴۰۰ - ۵۰۰ میلیون تومانی را باطل کردند و نیامدند. در هر حال افرادی که نیاز داشتیم به ما اضافه شدند.

نتایج ما قابل دفاع نیست

سرمربی نساجی درباره عملکرد این تیم در چهار هفته نخست فصل گفت: نتایج ما قابل دفاع نیست اما هیچ کوتاهی به ویژه از جانب مدیریت، مالک باشگاه، بازیکنان و هواداران که همیشه کنار ما بودند صورت نگرفت و اگر کوتاهی دیده شد از جانب من بود.

الهامی افزود: ما یک پیشینه سه ساله همراهی با هم را داریم و در هر شرایطی تا کنون هر قولی دادم محقق شد که البته وظیفه‌ام بود. برای من افتخار است که خودم را جزو مردم قائمشهر می‌دانم و من دیگر نساجی را به عنوان تیم خودم نمی‌شناسم بلکه خانواده من است.

بهترین نتایج نساجی در لیگ برتر را کسب می‌کنیم

وی تصریح کرد: کاری به نتیجه فردا ندارم چون ممکن است هر نتیجه‌ای در بازی فردا رقم بخورد اما این قول را به هواداران می‌دهم که امسال می‌توانیم بهترین نتیجه نساجی در لیگ برتر را کسب کنیم چون شرایط‌مان رو به جلو است.

الهامی ادامه داد: من بابت عملکردمان در چهار هفته نخست نه از نظر کیفیت، بلکه از نظر امتیازگیری به هواداران بدهکار هستم و عذرخواهی می‌کنم اما این قول را می‌دهم که بهتر از گذشته جبران ‌کنیم.

سرمربی نساجی درباره دلیل استعفای خود پس از شکست مقابل چادرملوی اردکان در هفته چهارم مسابقات نیز گفت: من از شرایط باشگاه و از بازیکنان راضی بودم، خودم را مقصر می‌دانستم و به خاطر همین نمی‌توانستم از کسی ایراد بگیرم و نمی‌شد شکست را گردن کسی بیندازم بنابراین تصمیم به استعفا گرفته بودم.

الهامی اظهار کرد: از مهندس حدادیان تشکر ویژه دارم که با آقای خطیر در ۴۸ ساعت گذشته زحمات زیادی کشیدند و با یک کار کارشناسی کامل بازیکنان جدیدی را جذب کردیم.

او با اشاره به استفاده از سیستم کمک‌داور ویدئویی برای مسابقه با استقلال نیز گفت: استفاده از کمک‌داور ویدئویی قطعا به کیفیت بازی کمک می‌کند و مربیان هم اعتراض نمی‌کنند همینطور می‌شود به تصمیم‌های داوران اطمینان کرد. بنابراین تیم‌ها تمرکز بیشتر و بهتری در بازی خواهند داشت.

تیم‌های فوتبال نساجی مازندران و استقلال تهران ساعت ۱۷:۱۵ روز جمعه ۳۰ شهریور از سری مسابقات هفته پنجم لیگ برتر فوتبال کشور در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف هم می‌روند.

استقلال با چهار امتیاز از سه مسابقه در رتبه دهم جدول قرار دارد و نساجی با یک امتیاز از چهار مسابقه قعرنشین جدول ۱۶ تیمی مسابقات است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.